piątek, 24 maja 2013

Bieszczadzkie anioły za jeden uśmiech - część IV (Końcówka i podsumowanie)

Poprzednia część

Reszta moich przygód...jest już właściwie bez przygód, po za wejściem z moim kolegą na Tarnicę i nazajutrz przeleżeniem z gorączką całego dnia w schronisku nic ciekawego mnie nie spotkało. 3 maja czyli tydzień od wyjazdu wracałem już szczęśliwie samochodem z moim kolegą i jego rodzicami do domu.





Podsumowanie

 

 Trasa - 1616 km:
Ełk - Iława(pociągiem)
Iława - Sanok
Sanok - Cisna(busem)
Ustrzyki Górne - Ełk

Pierwszy wyjazd autostopowy uważam za udany! Na pewno dużo się nauczyłem, zaznałem tego smaczka przygody i poznałem jak to jest naprawdę. Nie zawsze jest super i kolorowo, ale kto powiedział że tak ma być? Ludzie, jeżeli jeszcze nigdzie nie byliście stopem, ani nigdy nie byliście w Bieszczadach, to nie ma na co czekać, czas ruszać!

Następna podróż - Europa Zachodnia!

Kosztorys

Cóż...niestety nie będzie on dokładny, bo nie notowałem kosztów poniesionych w czasie podróży, ale postaram się przybliżyć mniej więcej ile mnie to wyniosło z pamięci.

Transport

Ełk - Iława Gł. - pociągiem, bilet ulgowy 20 zł
Dojazd do Sanoka - 0 zł, autostop : )
Bus z Sanoka do Cisnej - 12 zł

Bus z Ustrzyk Górnych do Kalnicy - 12 zł(musiałem być akurat wtedy na czas, więc wypadało szybko pojechać busem)

Noclegi

Schronisko PTSM w Rzeszowie - 20 zł(pokój zbiorowy)
Schronisko PTTK w Cisnej - 16 zł(gleba)
Schronisko PTTK Jaworzec - 18 zł(gleba)
Schronisko PTTK Chatka Puchatka - 25 zł(pokój zbiorowy + opłata klimatyczna)
Schronisko PTTK Kremenros w Ustrzykach Górnych - 30 zł(gleba, 2 doby) 

Wyżywienie

Pierogi w Ustrzykach Górnych - 12 zł
Zakupy w Carrefourze - ok. 25 zł(parę zupek chińskich, 2 pasztety, 1 konserwa, chleb, woda)
Jedzenie z domu - 0 zł :) (słodycze, konserwa, pasztet, chleb i woda)

Całość

Tygodniowa majówka w Bieszczadach wyniosła mnie ok. 190 zł, choć zaznaczam, że żeby pominąć pociąg i busy wyszłoby o wiele taniej, ale z busami to siła wyższa niestety wyszła :<.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz